Hurtbulle #2

Klockan 22.00 fick jag återigen ett oförklarligt infall och begav mig ut med löparskorna i mörkret. Den här gången utan regnväder och 6° C på termometern. Bra förutsättningar, med andra ord. Johnny B Goode på iPoden och volym 11 så var jag iväg, som skjuten ur en kanon. Nåja. Sista halvan av min joggingrunda känns alltid som att den går snabbare. Är det medvetet, för att kräma ur mig det sista, eller är det mest för att jag rundar Rikets Sal efter halva vägen? Hur som helst var det hela inte snabbt nog ändå, för jag snubblade in efter 10 minuter och 10 sekunder denna gång. Det är förstås ett fullkomligt nederlag. Kanske pressade jag mig inte hårt nog, kanske värmde jag upp för dåligt, kanske har jag syndat för mycket sista tiden. I plead to Thee, Oh, Great One! Give me back my strength and my spirit, for I cannot bare to live in this humiliation much longer..........

Hurtbulle #2

Kommentarer
Postat av: EmmaPQ

oj, det var sjukt hurtigt måste jag säga. hehe

Ha en bra kväll!

2008-04-03 @ 23:44:29
URL: http://emmapq.blogg.se
Postat av: EmmaPQ

Det var ju roligt att du gillade min vers,
att få ihop den var en smärre pärs.
Ty att rimma är inte riktigt min grej,
jag är mer en slänga-ur-mig-tjej.
Du har nog rätt angående att texten är tjock,
jag gjorde det av en anledning dock.
Jag trodde inte på min förmåga att rimma,
jag såg hela texten som i en dimma.
Men nu ser jag jag ju att det inte blev så bra,
för din kommentar, ett tack ska du ha!

2008-04-04 @ 00:50:39
URL: http://emmapq.blogg.se
Postat av: Yasmine<3:*

Fin fin blogg!

2009-06-29 @ 15:05:05
URL: http://yasminehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0